ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ Зарубіжна література

Сторінки

Сторінки

субота, 26 серпня 2023 р.

Back to school

 


My dear students!

Welcome back to school!

I wish you success in the new school year!

 Are you ready? Let’s start!!!

Для вас батьки

 

ДЛЯ ВАС БАТЬКИ

 Дистанційна освіта для багатьох учнів, педагогів та батьків стала справжнім випробуванням. І зважаючи на те, що в умовах воєнного стану, важливо зрозуміти, як усім нам, а особиливо родинам школярів, жити і діяти в таких умовах. Що зробити батькам, щоб дистанційне навчання не стало ударом по знаннях та психіці дитини.




Війна очима дітей - стільки болі і переживань.....

Навчаємось письму

 

Навчаємось письму

Навчання писемного мовлення

Основною метою другого етапу, поряд з орфографічними навичками, є формування лексико-граматичної правильності письма. На цьому етапі найбільш поширеними визнаються такі види вправ:

– вправи на запитання-відповіді з частковою зміною мовного матеріалу;

– на трансформацію мовного зразка;

– на підстановку;

– на розширення та скорочення;

– диктанти.

пʼятниця, 25 серпня 2023 р.

 

Методичні рекомендації щодо викладання української мови і літератури, зарубіжної літератури для 5–6 та 7–11 класів у закладах загальної середньої освіти у 2023/2024 навчальному році



https://znayshov.com/News/Details/metodychni_rekomendatsii_shchodo_vykladannia_ukrainskoi_movy_i_literatury_zarubizhnoi_literatury_dlia_5_6_ta_7_11_klasiv_u_zakladakh_zahalnoi_serednoi_osvity_u_2023_2024_navchalnomu_rotsi?fbclid=IwAR2kVYSV3wDv0BIHpyw_gOxzWNzRNXcWivupnRnDd9-aoVpH0w8jNVWwl18

ГЕОГРАФІЯ КАВИ

 

ГЕОГРАФІЯ КАВИ

 


Кава - один із найпопулярніших напоїв у світі, який має цікаву історію, і не менш цікаву географію. Батьківщиною кави більшість науковців вважають Ефіопію, однак найпопулярнішою культурою вона стала зовсім не на своїй батьківщині, а в далекій Південній Америці.

Виховна година «Скажи - “НІ!” булінгу»

 «Скажи - “НІ!” булінгу»

Мета: ознайомити учнів з поняттям булінгу,його видами, проявами та мірою покарання за прояви насилля розвивати навички протидії соціальному тискові; розвивати вміння пошуку шляхів виходу зі складної ситуації; формувати навики відповідальної та безпечної поведінки; спрямувати учнів на взаємоповагу та  взаєморозуміння; викликати бажання бути добрими; виховувати почуття власної гідності, емпатії та переживання до дитини, яка зазнає насильства.